BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome to my life peeps !

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

flOwers hunn (:

love falling 1

Thursday, 11 August 2011

reUniOn 6 atas baidUri 2010 ((:

asalamuailaikum

reunion nie memang dah banyak kali nak di buad tapi tak jadi-2 sebab masing-2 busy mase, body kan . ^^,
semua busy cari nafkah untuk masuk universiti bulan 9 nie . haha , ii pown tak terkecuali . busy nye bukan maen lagi sampai sabtu and ahad pon keje OVERTIME xD . . kemarukkk sanad dow ..
reunion kali nie harap-2 jadi dan dapat sambutan sebab nie lha kali terakhir kita nak berangkat sebelum masing-2 mule kan hidup baru kat universiti . -___- sediiihhh pulakk ..
reunion nie bapak penghulu yang plan , dibantu anak-2 buah dak KEPCI ,, si zeika , chinn ((:
reunion sambil berbuka ,, sweet kan kan . ^^, reunion nie dijangka berlaku 13hb ogos 2011 kat KFC Anggerik, jam waktu-2 nak berbuke .. ii harap korang dapat bagi kerjasama datang lah , ii pon harap ii dapat datang .. tapii harap-2 orang yang ii tak nak jumpe tak datang .. dah macam HARAM ii tengok der . :|


# lovelovelove missmissmiss that memory .. cinta monyet ii start kat cni n maseh sampai sekarang .
   kbye . mmuuaachh . opppsss gedixx sudaaa .. lalalala ~

0 comments: