BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome to my life peeps !

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

flOwers hunn (:

love falling 1

Wednesday, 17 August 2011

cinta :: alasan berpisah ((:

asalamulaikum 



rase nye da lame  kan tak tulis entry .. haha .. bukan ape , busy dan tiada story menarik ..
untuk entry kali nie ii nak story pasal CINTA ...

ku sedar ku tak seberapa
jika dibanding mereka yang jauh lebih megah dari diri ini .
apa yang mampu ku berhias
hanya lah hati yang ikhlas
terpendam simpan untuk dia yang sudi

mencintai aku
dengan seadanya
mencintai aku
bukan kerna rupa
dalam waktu sedu , dalam waktu hiba
ku harapkan dia rela
mencintai aku dengan seadanya
sanggup menerima insan tak sempurna
atau mungkin cinta sebegitu hanya kisah dongeng saja ..

belum pernah ku merasakan
dipeluk dalam dakapan
eratnya melindungi jiwa rapuh ini
sanubari ku memerlukan kehadiran seorang teman
tulus mencurah kasih sepenuh hati



tadi aku terbaca kat surat khabar tentang artis nie .. selama setahun nie artis lelaki nie bercinta dengan artis perempuan tuu . masa awal perkenalan , semua nampak mereka bahagia sangat-2  .  tapi sekarang dah PUTUS .. dan si lelaki tuu dengan selambanya dah ada pengganti dan bawa awek baru tuu kat satu majlis yang ramai rakan artis dan wartawan .. dan lelaki tuu dah pon declare depan orang ramai , perempuan tuu awek baru dia .
kesian nye bila wartawan terjumpa bekas kekasihnya dan bila ditanya ,, bekas kekasihnya tidak dapat menahan sebak ..

ii bukan nak bergosipp ,, malas nak cerita pasal hal orang kan =.= cuma ii nak cerita pasal sikap si lelaki dalam bercinta .. nak kata lelaki tuu hensem sangat pon tak , tapi dah macam player pulak .. ni lah sikap yang tak baik ..

perkara-2 yang akan diucapkan lelaki bila putus :

1. takde jodoh , nak buat macam mane .
2. dia curang dengan aku .
3. aku tak tahan dengan peragai dia lah , manje sangat , ngade-2 , kuat merajuk
4. dia kongkong aku , nk keluar dengan kawan pon tak boleh .
5. dia tak pandai layan aku .
6. dia banyak sakitkan hati aku , selama ini aku sabar je dengan dia .
7. aku bosan dengan dia
8. dia tak paham aku
9. aku tak tahan dengan keluarga dia
10. aku ade awek tapi macam takde awek . nak keluar pon susah .
11. semua salah dia , sebab tuu kita orang putus .
12. dugaan , dugaan , dugaan .. aku penat ..
13. aku dah ade awex yang lagi cantik , baik dari dia .

mungkin tuu anta kata-2 yang selalu diucapkan .. bila cinta itu sudah tiada, macam-2 alasan yang diberi ..
tapi walau apa-2pon alasan anda , berjuanglah sebelum berundur . jalan yang paling terbaik ialah berbincang sebaik mungkin dengan pasangan anda. walaupun cinta itu telah tiada tetapi tahukah anda cinta boleh dipupuk jika kita benar-2 berusaha .. apabila sudah puas berusaha tapi tidak berhasil , baru lah baru lah dua-2 boleh berbincang dan mengambil kata putus demi kebaikan kedua-2 belah pihak ((:
bila dah berpisah tak perlu buka cerita dan aggap lah itu kenangan dalam hidup anda tak kira baik atau buruk . cerita lalu biar berlalu dan itu aib kita kan .. chill ^___^

~ entry lain akan bersambung related tuu cinta in my opion .. ~
terima kasih kerna sudi membaca ((:
#lovelove mia ..

0 comments: