BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome to my life peeps !

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

flOwers hunn (:

love falling 1

Friday, 23 September 2011

my life in 3 years .. :*

asalamualaikum ,,

penatnye mama ,,
hukhuk ):
tak biase hidup macam ni .....
i miss home ...


lame tak update blog nie ... hummm bz sangat kat sini .. dengan nak sesuaikan pade persekitaran baru , kawan baru ,, . sumpah penat n sangat tension ... ari-2 penat sebab kena jalan kaki gi fak ( fakulti ) .. haha ... actually ta lha jaoh mane kolej aku nan fak tapi penat ,. nampak je tak jauh tapi jalan makan jugak 10min ,, org lain 5min jea kod .. sbb aku tak biase jalan kaki nie seumur idup aku lha .. mak ai , kolej nie bukan maen atas bukit .. time pergi sedap lha turun tangga , tak terasa .. time balik kolej ,, haha baru rase jantung kao nak gugur kan .. =.=
fak aku nme die FSSK .. name penuh die Fakukti Sains Sosial dan Kemanusiaan .. bapak besar n ade 6 tingkat .. giler ! blok dy bukan main banyak ... kaye tol UKM nie ... lansdkap pon hijau jea , chanteq lha .. bole port-2 dating .. opsss ! mane ade ... sini ade bas sebab banyak gle kolej .. tapi aku lbeh baik xnaik bas sebab aku tak biase , nti aku tersungkur , pergh ! bengang seyh , byk kali hmpir nak jatuh sebab bas selalu penuh so kena lha berdiri .. disebabkan kolej aku dekat so lebih baik naik kaki aku sendiri je .. nak tunggu bas macam tunggu kapal selam plak , walaupun banyak bas .. pelik jugak aku dengan driver bas kat cni nie .. makan gaji buta kod .. nak dijadikan cerita , haritu aku pergi kolej yang paling jauh sekali dlm U nie .. kolej pendeta zaba .. aku tunggu bas pukul4.50 .. pukul5.10 bas sampai tapi aku rase dah berzaman aku tunggu .. :| and sampai kat zaba dalam pukul 5.20 gtu lha .. n lepas tu pergi bilik member aku . berbual sekejap . pukul 6 aku tunggu bas nak balik kolej aku - kolej aminuddin baki .. pukul6.10 ade bas .. naik bas 6z , perhh aku sampai ke stesen komuter lak .. time tuu da pukul6.30 n aku nak gerak gi kelas pukul7.30 .. bas tuu benti paaking kat stesen komuter sebab tgu dak ukm .. kol7 baru gerak .. hahaha .. mati aku , kol7.15 baru aku sampai kolej ... dengan xsempat mandi , aku bergegas gi fak ... mase tuu dah pukul7.30 .. korang bayangkan bape lame aku buang mase sebab bas ? hahaha .. memang aku rase banyak mase terbuang kat cni sebab perjalanan nak ke kuliah n etc lha .. okayy stop dgn cite bas ,. jadual kelas aku memang pack gile .. wajib kelas 2 jam + tutorial 1 jam .. so 1 subjek kena ade 3 jam setiap minggu ... kelas aku sebenarnye hari isnin sampai rabu jea .. tapi disebabkan lecturer tuko waktu kelas , kamis malam pon aku ade kelas .. penat kan .. tapi takpe , naseb baek lect ok.. (: n jumaat aku ade tuto 1 jam je .. kalau ambik hari kamis dah sedap kan . jumaat bole cuti ...

hummm tuu jea lha aku nak cerita setakat nie ..
banyak lagi sebenarnye tapi aku kurang sihat ..
hahaha ..

terima kaseh sudi membace diary nie . .

#lovelovelovemia

0 comments: