BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome to my life peeps !

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

flOwers hunn (:

love falling 1

Wednesday, 31 August 2011

raye 2011 :: kosong ):

asalamualaikum










selamat hari raye ii ucapkan buad semua kawan-2 , saudare n semua umat islam (:  . hari nie da dua hari kita beraya kan kan . tapi sumpah siot raye memang tak besh tahun nie . hmmm (': .. patutnye raye besh kan . aku rindu raye mase aku kecik-2 dulu . meriah gilew-2 .. macam tak sabar nak tunggu raye tapi bila dah besar , raye lah paling aku lemah semangat .. -___-  raye kalau dapat dgn org tersayang mesti besh lepas tuu ramai-2 konvoi g rumah kawan-2 ... haisyh rinduu nye macam tuu . selalu kan tengok pakwe makwe keluar beraya same-2 nan family n kawan-2 .. untung lhaa = ='  sape nak bawa n teman aku keluar gi beraye ,, sape aa sudi nak bawak budak huduh n gemuokkk nie .. tapew-2 . sokeyh =.= raye tahun nie memang aku sedih ): ,, sedih sangat .. rase takde makne langsung n kosong ! sumpah aku rinduu saat tuu . dulu naik moto meredah jalan raye semate-2 nak g beraye , dgn baju kurung pastu duduk senget . HAHA . >.< memang sweet siaaaa ..
macam minah rempit woo . malu malu ,, xD maken da beso maken kosong raye nie . pada aku raye mungkin akan bermakna kalau dapat erti sebenar raye bersama org yg tersyang di sisi (: salam-2 lpas tuu nangis-2 . n lpastu happy-2 .. bila lah nak dapat macam tuu ,. aminnn ,, semoga aku dapat merasa syawal yang aku inginkan bersama insan yang menyayangi aku , insyallah setelah dia memiliki aku (:

AKU NAK UCAP SELAMAT HARI RAYE ,
MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA (:


~N O K T A H .. terima kaseh membace post sedih nie . ~
#lovelove mia

0 comments: